Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legnagyobb Magyar Cuckold Közösség Blogja

CUCKOLDHUNGARY

CUCKOLDHUNGARY

Cuckold Történetek: Cuckold kedvelő feleség élményei 3.

2017. január 09. - retrofun

A 60-as urat,ránézésre azokhoz a simogatós,szeretgetős,félénk férfiakhoz soroltam volna.A férjem nem is jött be a szobába,mondván :Ő a vad szexet szereti nézni.
Nem is tudja,hogy miből maradt ki
Tehát már a telefonba megbeszéltük,hogy dugni nem fogunk,csak az orális dolgok játszanak.Ez így is volt.Na de
milyen orális játék...!

008.jpg
Amikor levettem a ruhám és csak fehérnemű volt rajtam,éreztem,hogy bejön neki a látvány.
Elkezdtem kényeztetni a számmal lassan,finoman.Éreztem,hogy élvezi.
Vonaglott,nyögött és meglepetésemre perverzül kezdett beszélni hozzám.Ez jó,tetszett.
Kérte,hogy hagyjam abba,nem akar hamar elcsattanni,de ezt benézte,mert én voltam a főnök.
Persze én sem akartam,hogy 15 percig tartson csak az akció,ezért hagytam,hogy ő következzen.Imádta a seggemet!Mármint nyalni,nyálazni.A combfixes lábamat is csókolgatta.Közben már-már ijesztő hangokat adott ki.Nagyon elengedte magát és átadta mindenét az élvezeteknek.Ráültem a lábaira,hogy ne tudjon annyira mozogni és szoptam újra.Kérte,hogy üljek a szájára és úgy csináljam.De ilyet még nem láttam.Komolyan mondom,hogy annyira félelmetes,de egyben izgató is volt a hangja és testbeszéde.
Szinte magán kívül volt.Percekig nyögött vagy inkább hörgött!
Egész jól használta a nyelvét smile A popsimat is jó bő nyállal kényeztette.Neki a popónyalás az élvezetek netovábbja.Én meg megszerettem ezt a fajta együttlétet.
Azóta is beszéltünk telón,imádni való a "papika".
Ő csak segges Dórinak hív.

- Sietek, már amennyire tudok - kuncogtam rá, majd követtem Giannit a műterem melletti fürdőszobába.

A bejegyzés trackback címe:

https://cuckoldhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr5312113831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása