Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legnagyobb Magyar Cuckold Közösség Blogja

CUCKOLDHUNGARY

CUCKOLDHUNGARY

Cuckold Történetek: Teljesebb lett az életünk

2017. január 03. - retrofun

Diákszerelem volt, majd házasság lett. Kicsit korán! Mindkettőnknek "első" volt a másik. Abban a korban "tomboltak" a hormonok. Én voltam az, aki nem bírtam tovább. Eltöltöttem egy fergeteges éjszakát egy igazi "bombázóval". Nem mentegetőzni akarok, Ő választott ki engem, s én... hagytam. Hónapokig mardosott a lelkiismeret,mielőtt Kedvesem karjai közt elaludtam. Aztán egyszer egy "őszinteségi roham" közben elmeséltem neki a történetemet. Azt is hozzá tettem, hogy ezek után Ő is megteheti ezt, de lehetőleg ne bújkáljon, nincs szükség rá. Hetekig nem történt semmi, egyszer csak közölte, hogy pénteken céges buli lesz, és van egy üzleti partner, aki "bejön" neki. A srác vonzó, izgalmas egyéniség. Szívesen megismerné közelebbről is, ha nincs ellene kifogásom. "Megegyeztünk"-mondtam, és furcsa borzongás futott végig rajtam.... Gyorsan eljött a péntek, Párom láthatóan nagyon készült. Szokásosnál erősebb smink, észbontó miniszoknya, testre símuló ruha... Hihetetlen szexi volt. Cinkosan kaptam egy rúzsos puszit, és közölte, hogy ne hagyjam belülről a kulcsot a zárban, mert lehet, hogy későn jön haza.
Éjjel fél kettő körül kattant a zár, Párom halkan egyből a füdőszobába osont, ahol jó sok időt töltött. Majd óvatos mozdulatokkal bebújt az ágyba, és pillanatok alatt elaludt.(Vagy úgy tett....) Én "míveltem" az alvást, majd kb. fél óra múlva kimentem én is fürdőbe.
Ledobott bugyiját ki lehetett volna csavarni, olyan lucskos volt. Fekete harisnyáján is "azon" a helyen csillogó, nyákos nedvességfoltok voltak láthatóak. A kérés csak az, mi történhetett? Eljött a reggel, szombat régén nem kellett korán kelni. Gyerekek a nagyszülőknél voltak. Bevittem a tejszínhabos kávét, meg egy kis csokiszeletet. Párom ínyenc, értékeli az ilyesmit. Álmosan elkortyolgatta, majd átölelt. "Kíváncsi vagy, mi?" Lassan elkezdett mesélni...Partnerével egy asztaltársaságban voltak, ment a flört, tánc, asztal alatti "ismerkedés". A buli végén

felajánlotta, hogy haza hozza. 500m-re a ház előtt lehúzódtak az autóval, és vad smárolásba kezdtek, amiből alapos "kézimunka" kezdett kialakulni. Őrült izgalomba jöttek. A férfi - nevezzük Tominak - 3 ujjával is benyúlt a puncijába, és elélveztette a csiklóján. Egy kis pihenő után Tomi annyit mondott, nagyon szeretne a Párommal lefeküdni, de annak meg akarja adni a "módját", nem egy autóban képzelte el. (Ez nekem szimpatikus volt.)Aztán elmesélte, hogy boldogtalan, mert több nő elhagyta egy idő után, vagy le sem mer vele feküdni. Az ok, hogy egészen extra méretű farka van, és sokan nem is gondolják, mekkora problémát tud ez okozni. "Megvizsgáltad,

hogy igaz-e?"-kérdeztem kicsit felhevülten. (Én egy európai átlagos pasi vagyok, ...a rend kedvéért.)Hát... "Én is megrettentem,amikor viszonozni akartam Tomi kellemes pettingjét"-mondta halkan kicsi feleségem. (Ekkor már majd felrobbantam, úgy ágaskodott a szerszámom.)Elkezdte símogatni, majd elmondása szerint a makkot nem tudta szájába venni, csak körbe nyalogatta azt. Ujjaival csak kb. a fele vastagságot tudta körbe kulcsolni, két marokra fogva is még vagy kilátszott 10 cm. (Elgondoltam, hogy ez minimum 28 cm, és egy dobozos sör méretű átmérőben.Te jó ég!!!Bár pezsgős üveggel, műfarokkal játszadoztunk sokat, Nejemnek nagyon mély puncija van.)Elélveztette Tomit, egy papírzsepivel fogta fel a tekintélyes mennyiségű ondót, de az nem volt elég hozzá. Belekóstolt, megízlelte, és édes volt, mint az enyém. Tisztára nyalta az óriás farkat, a maradék minden cseppjét lenyelte.
"Elég volt a beszámolóból? Mivel ilyen megértő és türelmes voltál, most téged is kielégítelek."-mondta.Nem kellett sokat munkálkodnia. Akkorát lőttem, mint egy vízipisztoly. "Így felizgatott a dolog?" -kérdezte pajkosan, száját törölgetve. "Még nagyon gondolkozom, legyen-e folytatás? El tudnád viselni? Nem akarom, hogy tönkre menjen a kapcsolatunk. Sokat ér nekem. De Tomit is kipróbálnám...még ha a józan ész azt súgja, ne tegyem!"-mondta Kedvesem. Megcsókoltam, és egész délelőtt szeretkeztünk. Délben jól esett a mama húslevese.
hétköznapi feladatok között kicsit háttérbe szorultak az ilyen események. De egyszer csak Párom "előadta" magát. Céges továbbképzés lesz csütörtökön és pénteken a közeli nagyvárosban. Tomi el tudna szabadulni péntek délután, és mi lenne, ha eltöltenének együtt egy éjszakát, és csak szombaton délelőtt jönne haza?! (Szokásos borzongás...enyhe aggódás.) "Meggondoltad jól, elengedsz?" Elengedtem, sőt, még el is vittem a programhelyre. A szomszédos szállodában kivettünk egy szobát a mi nevünkre. Hülye érzésekkel hagytam ott...volt olyan időszak, hogy már nagyon bántam. Most már nem volt visszaút. Eredetileg úgy gondoltam, "kárpótolom" magam egy leányzóval, aki már régóta szeretett volna velem hancúrozni egyet. nem volt kedvem hozzá. Aztán egyszer csak elérkezett szombat, 11 körül megállt egy taxi a ház előtt, az állomásról jött az én Kedvesem. Kipirulva, csapzott hajjal, smink nélkül, holt fáradtan. Láttam, hogy még leülni is nehezére esett. Próbáltam nem észre venni, hogy szinte teljesen "szét van kúrva" az én drágám. Megivott 2 dl kávét, fél óráig állt a zuhany alatt, majd szemérmesen beugrott a még be nem vetett ágyba. "Bújj ide mellém, hogy érezzelek!"-szólt halkan. Hiába mosakodott ki, a paplan alól átható, de nem kellemetlen sperma illat áradt ki. Megvadultam, és elkezdtem finoman nyalogatni teljesen bedagadt, vérpiros szemérem ajkait, és csiklóját. Izgalmi váladéka keveredett a korábbi aktusokból kiszivárgó gecivel, őrjítően kéjes keveréket alkotva. Nem akarta engedni, de aztán megadta magát. Hozzáadtam a saját "anyagomat" is, nem bírtam már magammal. Az enyémből nem sokat érezhetett, őrült módon ki volt tágulva még mindig.
Aztán csiklóján elélvezett, és elaludtunk.
Később elmesélte, hogy nagyon kedves és figyelmes volt Tomi. Nagyon óvatosan kezdett hozzá a "dologhoz". Kb. 1 órás előjáték után próbált meg Kedvesem óvatosan ráülni erre a rettenetes farokra. Saját magán is csodálkozott, hogy szinte teljesen be tudta fogadni. Aztán belelendültek, és hüvelye hátsó falából olyan fergeteges érzések indultak el, amit elképzelni sem tudott. Sokáig nem tudott még sem csúcsra jutni, mert Tomi mindig nagyon gyorsan elélvezett az őt erősen szorító punciban. Elmondása szerint nem volt hozzá szokva, hogy ilyen mélyen be tudjon hatolni szerszámával valakibe is. Délután négytől reggel ötig basztak kisebb szünetekkel. Tomi ötször élvezett el, utolsó alkalommal a Párom a szájába kérte. De még akkor is tekintélyes mennyiségű anyagot kellett nyelnie.
Tomi megújjazta a popóját is, a nagy extázisban. Párom már mindenbe beleegyezett.
Megpróbálták "ott" is, de az nem ment. Talán legközelebb....3 évig szeretők voltak. Közben én is jártam minden felé, bepótoltuk mindkettem, amit korábban elmulasztottunk. De nem árulok el titkot, ezt leírni sokkal egyszerűbb volt, mint átélni. De nem bántuk meg. Teljesebb lett az életünk.

136_1000.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cuckoldhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr4212094491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása