Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legnagyobb Magyar Cuckold Közösség Blogja

CUCKOLDHUNGARY

CUCKOLDHUNGARY

Cuckold Történetek: Cuckold kedvelő feleség élményei 1.

2017. január 04. - retrofun

13 éve vagyunk együtt a férjemmel,7 éve házasodtunk össze!Már régóta beszélgettünk arról,hogy ki kéne próbálni a párcserés szexet!Megtörtént.Egy kedves házaspárral volt szerencsénk összebújni.Utána rájöttünk,hogy az volt benne a legjobb,hogy láthattuk egymást,miközben idegennel szerelmeskedik!Hanyagoltuk a témát egy ideig,de csak motoszkált benne az a fantasztikus kép,amikor láthatott más férfival.Mára odáig jutottunk,hogy ha szex
közben megemlítem neki,hogy:"-emlékszel milyen erősen megbaszott múltkor az a pasi" teljesen kész lesz.Gyakran bújok össze más férfival,de fontos,hogy a férjem mindig jelen legyen.Nem száll be csak néz,esetleg masztizik!Igazi nőnek érzem magam,mikor gyönyörködik bennem.Azt hiszem,hobbikurva lettem,mert már fizetnek is azért,hogy velem lehessenek,ami persze lassacskán alakult ki.Van munkahelyünk,nem ebből élünk,de ez visz újdonságot és perverzitást a szürke hétköznapokba.
Egyik élményünk:
A férjem beengedte a kisversenyzőmet!Én tűsarkúban,combfixben és szexi fehérneműben vártam,természetesen az ágyon kéjesen elhelyezkedve.Pár mondat után már a számban is volt a látványra már kemény farka.Finoman nyalogattam-nyálazgattam,közben oda-oda szóltam a fotelben ülő és masztizó férjemnek:
-Tetszik,szivem?
-Jól szopik a te kis ribancod?
Erre ő is beindult.
Egyszer csak eszembe jutott a babaolaj,amivel bekenegettem a farkát és a popóját is,így kényeztettem tovább.
Nem hagytam,hogy elcsattanjon.
Lehúztam a fejét a puncusomhoz és élveztem,ahogy bő nyállal nekem esik.Kértem,hogy közben a kezével is kényeztessen/Én úgy szeretem!/
Aztán kértem a számba a kukit,meg is kaptam.Játszadoztam még vele egy kicsit.Hirtelen hanyatt döntött és belém hatolt.Éreztem,hogy mindketten megfeszülünk a gyönyörtől.Egyre hevesebben kefélt.Én felváltva néztem a fotelban masztizó férjem és a kisversenyzőmet.Bíztattam mindkettőjüket.
-Tetszik?
-Mennyire?
-Élvezed,hogy dugják a feleséged?
Hátulról folytattuk,nem kellett sok idő és levettem róla a gumit,hogy az arcomra mehessen.Most felém álltak és hol ez,hol azt a faszt vettem a számba.Egyszerre mentek el,engem beterített a forró sperma.Elernyedtek.Azt hitték vége.Vége csak akkor van,ha én is elélvezek.Hanyatt feküdtem és kinyalattam magam.Egész hosszasan élveztem el,a ritmusos ujjazásra és nyalásra.

282_1000_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cuckoldhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr7912097027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása