Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legnagyobb Magyar Cuckold Közösség Blogja

CUCKOLDHUNGARY

CUCKOLDHUNGARY

Cuckold Történetek: Cuckold házi videózás

2017. január 06. - retrofun

Sziasztok. Miközben kikisértem kedvenc barátunkat a kocsijához az ötödik látogatása után, meg is beszéltük hogy egy hónap múlva ismét jön, ha még nem ment el külföldre. Telefonált is pár hét múlva, hogy oké e a szombat este? Persze. Este mondom a páromnak hogy szombat estére jönne e srác. Szombat késő este, jön az sms, egy óra múlva itt van. Mivel most nem volt olyan kérés, hogy milyen cuccban fogadja a csajom, mondom
neki, meglepiként nyiss ajtót teljesen meztelenül ! Á, azt azért mégse, válaszolja, még zavarba jön a gyerek. Milyen zavarba, hatodszor jön hozzád, feleltem. Mindegy, maradt a tanga, szűk farmer, testhezálló póló. Direkt mondtam, ne vegyen fel melltartót alá. Szól a csengő, mondom nyiss ajtót, addig én inditom a kamcsit. Több mint egy perc eltelt, mire bejöttek, kérdezem, mit csináltatok ? Azt mondja a srác, utólagos engedelmemmel volt egy kis csókolózás, meg mellsimi. Erre a csajom nevetve, de ezek után mindent előttem csinálnak. Na azért ! Szokásos csevegés, poharazgatás. Párom kiment valamiért, azt mondja nekem a srác szeretne valamit kérdezni, valamiért mindig tőlem várt választ. Beszéld meg a csajommal, ha bejött. Fél perc múlva be is jött, kérdezi mi ez a csönd ? Most én ültettem az ölembe, az egyik kezemben a kamera, a másikkal meg simizem a melleit. Most mond mit szeretnél, szólok fiúnak. Láttam rajta hogy zavarban, át is ültettem a párom,az ő ölébe. Kortyolt egyet, majd elkezdte : szeretnék ma is sok mindent mint eddig, de a végén szeretnélek hátulról megdugni, de úgy hogy a legvégén ráélveznék a fenekedre. A csajom rámnéz, jó ötlet, mondom ! Ilyen videót még nem csináltunk. Akkor neki is kezdhetnétek vetkőztetni egymást, szóltam feléjük. Valamit súgott a fülébe a páromnak a srác. Mi az kérdezem ? Mondjam én mit szeretnék látni, videózni, ők meg megcsinálják. Leszedettem a farmert csajomról, tangában és pólóban ült a srác ölében, rajta is alsó volt már. Masszirozd a melleit, miközben csókolóztok, úgy tettek. Szeretnél egy szopizást, kérdezem a fiútól, igen, erre a párom elkezdte szopni egy kicsit. A folytatást rátok bizom, szóltam. Visszaültette az ölébe a párom, a tanga még rajta volt, a gyereken is alsó. Picit félrehúzta a fiú, és a farka hegyét beraktaa punciba, a párom már kezdett sóhajtozni. Fél percig se tartott mindez. Majd a csajom leszállt róla, levette a bugyiját, a srácról meg az alsót. Megfogta a farkát,megkérdezte tőle, szeretnéd hogy még szopjalak kicsit ? Az nem válaszolt, megforditotta a párom, és elkezdetk franciázni, én meg hol a nyalás, hol a cumizást videóztam. Egy jó tiz percig tartott ez, majd a párom halk sóhajtozás közepette elélvezett, a srác az nem. Egy kis cigiszünetet tartottak. A párom kiment rendebetenni magát. Mondom a fiúnak, azt hittem, te meg beleélveztél a szájába. Szerettem volna, mondja, de inkább maradnék annál, hogy hátulról szeretné megdugni a párod, ha lehet. Lehet, hogyne lehetne, mondom, meg is örökítem, ahogy ráélvezel a fenekére.
A csajom visszajött. Mellé ült a srácnak, elkezdett a farkával játszadozni. Közben iszogattunk még egy kicsit. A srác álló farokkal odament a táskájához, kivett egy gumit. Odaadta a páromnak. Azt mondja, szeretném, ha te húznád fel. Miért, kérdezi, csak nem meg akarsz dugni ? Mindhárman felnevettünk. Gumi a gyerek farkán, én meg komoly arcal rákérdezem : ti most tényleg dugni fogtok, itt a szemem láttára ?? Megint egy kisebb röhögés. Szólok a srácnak, szeretném azt felvenni, hogy először szemből dugod a párom. Ahogy akarom, mondja. Szépen berakta a farkát párom puncijába, elkezdtek kefélni. Igy dugtak vagy tiz percig. Majd egy kis pihi következetett. A srác közben felhúzatott egy másik gumit a párommal miközben iszogattunk. Akkor most hátulról szeretném megdugni a párod, ha engeded fordult felém a gyerek, majd kérdően a csajomra. Ő egy szó nélkül szépen hasra feküdt. A srác még, már gumival a farkán még nyalta, ujjazta kicsit. Majd a párom fenekét magához felemelve szép lassan berakta a farkát. Mindkét kezével a fenekét simogatva, fogdosva dugta, hol

gyorsabban, hol lassabban. Felém intett, menjek közelebb, és úgy videózzam. Igy is lett. A párom ismét elkezdett sóhajtozni, a srác erre picit gyorsabban dugta. A párom nem soká kicsit hangosan el is élvezett. A gyerek tovább dugta, majd meglepetésemre ő is elélvezett, de nem ráverve a fenekére, hanem a puncijába. Utána még kicsit bennehagyva a farkát simogatta a fenekét. Ezután, mikor ennek vége lett mindketten kimentek a fürdőszobába, a srác hamarébb visszajött. Alig kapott levegőt még. Azt mondja, bocsi, hogy beleélveztem a csajodba, nem a fenekére, de nem birtam magammal. Mondtam neki, semmi gond. A párom is visszajött közben. Megkérdeztem tőle, na hogy érezted magad ? Nagyon jól, és lesmárolta a gyereket. Ezután kértem még hogy a kamerának pózoljanak, volt még egy kis mellsimi, ujj a punciba, meg minden. Majd nem sokára elköszöntünk, a srácot kikisértem. Azt mondja, ugye meg vagyunk vele elégedve ? A csajomat hallottad nemde ? Ja ja. Én meg pont ilyen videóalanyt képzeltem mint te. Ennek örülök, volt a válasz. Abban maradtunk, majd keressük egymást. De ez nem igy lett, azóta se láttuk, sajnos. Ennyi a kedvenc barátunk legutolsó ittlétének története.

2210136.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cuckoldhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr5712105189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása