Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legnagyobb Magyar Cuckold Közösség Blogja

CUCKOLDHUNGARY

CUCKOLDHUNGARY

Cuckold Történetek: Cuckold kedvelő feleség élményei 2.

2017. január 05. - retrofun

Mindenem a szép magassarkú cipő,az nem maradhat el szex alatt sem!Tehát fekete tűsarkú,testszínű combfix,piros-csipkés tanga és a hozzáillő melltartó.Frissen borotvált punci és babaolajos bőr.Így vártam a következő "versenyzőt",aki 3-as gabalyodásra jött hozzánk!Férjem ilyenkor izgatott már a tudat miatt is,hogy
engem mással fog látni.Nagyon izgatja a dolog!Egy 40-es,kimondottan nekem tetsző pasi jött hozzánk.Egy kis cigizős beszélgetés után feltettem az első kérdést!
-Mit hoztál nekem ott a gatyódban?
Szegény tuti nem erre számított,hogy egyből letámadom
Nem volt nagy farka,de annál keményebb.Szeretem az ilyet is,főleg ha tud vele bánni az illető.
Mivel ő a bátortalanabbak közé tartozott,teljesen én irányítottam.Laza pipával kezdtük,ami egyre hevesebbre sikerült,kezdte elengedni magát,azt vettem észre,hogy a hajamnál fogva irányítja az eseményeket.Nem volt ellenemre
Közben a férjem a fotelban ülve nézett engem,minket.Néha közelebb jött,hogy jobban lássa az arcomat.Imádja nézni szex közben,azt mondja,hogy olyankor átszellemülök!
Tehát a pipa után,amit nem fejeztem be,ő következett.Nyalni kezdett,de csak olyan óvatos-lihegős nyalogatás volt.Kértem,hogy ujjaival is dolgozzon,mert én úgy szeretem.Na ekkor már kezdtem jól érezni magam.Mondtam is neki,hogy most jól megfogom dugni
Ez nálam azt jelenti,hogy ráülök a farkára és lovagolni kezdek.Szépen lassan,ütemesen mozogtam,közben tetszett,ahogy a cicim odaért a szájához és játszott vele.Hátulról folytattuk.Én a férjem szemébe néztem és rajta is maradt a tekintetem,közben a kisversenyző erősen dugott hátulról.Éreztem,hogy nem sok van neki hátra,ezért nem nyomtam magam teljesen rá a farkára,hagytam,hogy ő diktálja a ritmust.Levette a gumit és masztizni kezdett,tudtam,hogy el fog csattanni.Beterített a sperma,amit szétkent a testemen.Mivel én még nem kaptam meg,ami jár most a férjemmel kezdtem foglalkozni!Ő már tudja mi kell nekem.Hanyatt fektetett,felemelte a lábaimat a fejemhez és erősen dugni kezdett.Mivel mindketten izgalomban voltunk,nem kellett sok ahhoz,hogy elmenjünk.Ő az arcomra élvezett.Tele volt mindenem spermával.Mind a hárman feküdtünk az ágyon,kielégülve és új élményekkel gazdagabban.

 

011.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cuckoldhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr8412098983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása