Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legnagyobb Magyar Cuckold Közösség Blogja

CUCKOLDHUNGARY

CUCKOLDHUNGARY

Cuckold Történetek: Bea Története 2.

2017. január 05. - retrofun

Ahogy a kocsimtól Beáék háza felé tartottam, éreztem magamon a pillantásukat.Tudtam, hogy már az előttünk álló órákon jár az eszük. Nagyon szerettem mindegyiküket, mint embert és mint szexpartnereket is. Sok férfival volt viszonyom, és a nők száma sem kevés, akikkel közös élményeink voltak. Tizenévesen már rajongtak értem a fiúk, és én is értük. Csinos, szemrevaló tini voltam, huszonévesen pedig a lábam előtt hevertek a férfiak. 22 évesen fejest ugrottam egy házasságba, amiről elég hamar kiderült számomra, hogy rossz döntés volt. A kezdeti időkben minden rózsaszín volt, aztán gyorsan elszürkült minden. Fiatalok és tapasztalatlanok voltunk mindketten, hogy egy kapcsolatot hogyan is lehet izzásban tartani. A tűz kialudt, és a kevés megmaradt parazsat az akkori főnököm lobbantotta lángra. A szeretője lettem.
Majdnem 10 évvel idősebb, nagyon vonzó, sármos férfi volt, akinek nem okozott nehézséget elcsábítania engem. Közel két évig tartott a viszonyunk. Ő avatta fel a popsilyukamat, és vele voltam először többesben is. Egyik céges bulinkon szoptam le őket először együtt, majd egy hét múlva már hármasban ejtettük meg az első mindent
bele szexet. Nagyon jó volt velük, odaadó, figyelmes szeretők voltak.
Azóta imádok több férfival szexelni. Amikor munkahelyet váltottam, kezdett ellaposodni a kapcsolat velük, és a házasságom is végleg zátonyra futott közben. Pár évig a szingli nők szabad életét éltem. Számolatlanul fogyasztottam a férfiakat, és ez idő tájt döbbentem rá, hogy a nőkhöz is vonzódom. Egyik partnerem hozott össze egy hármast velem és egy nő ismerősével. A lány, Kriszti biszex volt. Fantasztikus élményeket éltünk át együtt. Olyan dolgokat tapasztaltam meg vele, amiket csak egy nő adhat meg egy másik nőnek. A férfival a kapcsolat már rég megszakadt, de Krisztivel a mai napig barátnők vagyunk. Ő is oszlopos tagja annak a társaságnak, ahol Bea összejött Karesszal.
Gábort, a mostani férjemet 13 éve ismertem meg. Alkalmi kapcsolatnak indult, és házasság lett belőle. Nem vett zsákbamacskát, tudta jól milyen vagyok. Őt sem kellett félteni, nagy pinabubus volt. Szerencsére megvan az összhang közöttünk minden téren. Érzelmileg, intellektuálisan és természetesen a szexben is tökéletes a harmónia köztünk. Mindent meg tudunk beszélni egymással. Amikor Beáékat megismertük, és hazajöttünk az első, megismerkedős találkánkról, mindketten azt éreztük, ők ketten ugyanolyanok, mint mi vagyunk. Ennek több, mint 4 éve már. Házaspárként a legjobb barátokká váltunk a közös gondolkodásunk és értékrendünk miatt. Sokszor adtunk hangot annak a felismerésünknek, hogy mi ufók vagyunk ebben a világban.
Bea engem hívott fel először, amikor rádöbbent, hogy szerelmes Kareszba. Nem kellett bátorítanom, hogy mindent mondjon el a férjének, mert eldöntötte, nem fogja eltitkolni ezt a számára legfontosabb ember előtt. Bevallom féltettem őt is, a házasságukat is, hogy vajon egy ilyen érzelmi próbát kiállnak-e, és ötösre vizsgáztak. Örülök annak, hogy engem az élet nem állított ilyen próbatétel elé, bár tudom, nekem Gábor az igazi, nekem rendelt társ, mint Beának Laci. Mindemellett irigylem is Beát, hogy két férfi szerelmét, rajongását tudhatja a magáénak, ami valljuk be, teljesen más, mint amikor csak szexuálisan kívánják a férfiak az ember lányát. Ilyen emberekkel teljesen más a szex is. Más az érzelmi töltése, más az atmoszférája. És most ismét együtt élhetjük át ezt, hármasban.
Amikor bementünk a házba, ők ketten teljesen egymásba feledkezve kezdtek el csókolózni. Lehet, hogy mégis csak más programot kellett volna csinálnom 5-ig? - gondoltam.
- Azt hiszem elmegyek zuhanyozni, amíg ti itt szerelmeskedtek - mondtam nekik. A táskámmal bevonultam a fürdőbe, gyorsan letusoltam, felkaptam magamra egy combfixet, egy mellemelős melltartót, felvettem a cipőmet, és visszamentem hozzájuk a nappaliba. Bea bőszen szopta az addigra már ruhátlan Karesz kőkemény farkát.

- Látom nem fecsérlitek el az időt! Gyorsan menjetek el ti is zuhanyozni! - szóltam rájuk tettetett szigorral.
- Megyek én - mondta Bea -, te addig helyettesíts. Ezzel kislisszolt a fürdőszobába.
- De szépen állsz - néztem cinkos mosollyal Karesz szemébe.
- Tetszik? - kérdezte vigyorogva.
- Tudod, hogy igen!
- Akkor gyere és most te vedd kezelésbe!
Elé térdeltem és megfogtam két kézzel a hatalmas, vastag faszt. Minden alkalommal rácsodálkoztam, amikor együtt voltunk. Ahogy mozgattam rajta a kezem, egyetlen szó villant be róla: gyönyörű.
- Nem foglak elélveztetni most még, ugye tudod? - néztem fel rá.
- Nem is szeretnék még, mert tudom, hogy ti ketten elveszitek, amire vágytok, és ahhoz még túl korai lenne elélveznem.
- De azért egy kis bemelegítő szopás jár neked - mondtam, és bekaptam a makkját. Teljesen kitöltötte a szájüregemet. Nem is igazán értettem, Bea hogyan képes tövig bekapni ezt a monstrumot. Én is jól tudok és szeretek is szopni, de ha a felét be tudom kapni, akkor már sokat mondok. Túl vastag volt nekem, hogy teljesen be tudjam nyelni. Gáborét simán eltüntettem a számban, pedig az övé is szép darab, igaz, közel sem ilyen vastag. Bea mindig azt mondja, őt elképesztően izgatja, ha a szájába veheti Karesz farkát. Na, ezzel az érzéssel nincs egyedül, mert én is ezt éreztem. Pár perc szopás után Karesz lenyúlt értem, és felhúzott magához.
- Szeretnélek nyalni. Ülj a fotelba!
Leültem, a fenekem kicsúsztattam a szélére, Karesz pedig finoman elkezdett nyelvelni. Csókolta, nyalta, beszívta a szeméremajkaimat, a csiklómat, nyelvét be-bedugta a puncimba, és kezdtem igencsak beindulni. Behunyt szemmel élveztem a kényeztetést, amikor a fejem mellett megszólalt Bea:
- Most váltás, drágám menj zuhanyozni, átveszem a helyed - ezzel helyet cseréltek. Imádom, amikor barátnőm nyelve foglalkozik a puncimmal, de most még várnom kellett erre, mert kezébe fogta az arcom, és szájon csókolt. Finom, puha, érzéki csókban forrtak össze az ajkaink. Végig puszilgatta az arcom, nyakam, majd két kezébe fogta a melleimet és őket is elborította finom puszikákkal. Hatalmas sóhajokkal nyugtáztam, mennyire jólesik ez nekem, és ahogy hallottam, az ő lélegzet vétele is egyre gyorsult. A melleimről levándorolt az ölemhez, és nyelvével kezelésbe vette az egyre nedvesebb kéjbarlangom bejáratát.

Imádtam ahogy nyal, és ilyenkor mindig eszembe jutott, hogy ha a férfiaknak is ekkora élmény, ahogy leszopja őket, akkor maximálisan megértem őket, hogy ennyire rajonganak a szájáért. Belefeledkeztem az kéjes érzésbe, és egyszer csak megéreztem Karesz cirógató ujjait a melleimen. Áramütésként ért az érintése, a szemeim kipattantak. A farka ott ágaskodott mellettem, ösztönösen nyúltam érte, húztam magamhoz és kezdtem el szopni, miközben Bea serényen munkálkodott rajtam alul. Megéreztem kutató ujjait, ahogy széthúzza puncim bejáratát, belém hatol velük, és pontosan ott kezd el masszírozni, amiről tudja, hogy percek alatt a csúcsra fogok jutni. Kicsúsztattam a faszt a számból.
- Foglalkozz Beával, én mindjárt elélvezek!
Ő szó nélkül a szerelme mögé térdelt és hátulról belé hatolt. Két sóhajnyi időre abbamaradt a nyalakodás, Bea teste megfeszült, fejét hátravetette, majd folytatta a kényeztetésemet, miközben csődöre ütemesen elkezdett mozogni benne.

Először én élveztem el. Nem tévedtem, pár perc alatt elszálltam, mint a győzelmi zászló. Előbb az ajkamba harapva próbáltam visszafogni a sikolyomat, de nem bírtam visszatartani, olyan erővel tombolt bennem a gyönyör. Bea az ujjait továbbra is bennem tartva, Karesz lökéseinek tempójában mozgatta a kezét. Éreztem, hogy jön a második hullám, ami maga alá temetett, de nem volt időm eszmélni belőle, mert a harmadik utórengés is elért. Bea orgazmusának kéjes hangjai zökkentettek vissza a valóságba. Karesz keményen markolva a csípőjét, vadul dugta barátnőmet, akiből hangosan törtek elő orgazmusának hangjai. Egész testében remegve nyúlt hátra, és állította le Kareszt.
- Húzd ki, menj, mosd meg, és gyere vissza gyorsan - nézett hátra rá a válla felett. Ahogy a férfi kiment, rám nézett és így szólt:
- Szopjuk le együtt amikor visszajön.
Nem szoktam nemet mondani egy ilyen felkérésre. Amint visszaért Karesz, leültettük a kanapéra, és két száj valamint négy mell vette kezelésbe a hatalmas farkát. Végignyaltuk a szárát, a golyóit, felváltva vettük a melleink közé és bekaptuk a makkját.
- Eszméletlenek vagytok, nem bírom tovább! -kiáltott fel.

Az egyre keményebb hímtagot két oldalról fogtuk közre a szánkkal, ajkaink a hegyétől a tövéig együtt csúszva sütötték el a fegyvert. Mélyről jövő nyögésekkel, csípőjét ütemesen előre lökve lövellte a szoba közepéig a sok spermát. Ajkaink, melleink összekenve magjával, amit finoman és kéjesen nyalogattunk le egymásról.
- Én most kész vagyok - nyögte Karesz -, kérek egy kis időt, amíg magamhoz térek.
- Rendben drágám - mondta neki Bea, majd hozzám fordult. - Te is szeretnél egy kicsit pihenni?


- Nekem most jól esne, ha veled foglalkozhatnék - feleltem.
- Ezzel én is így vagyok - válaszolta. - Kareszt ültessük át a fotelba, mi meg foglaljuk el a kanapét.
Helyet cseréltünk, majd összefonódott kettőnk teste a mindkettőnk által annyira kedvelt 69-es pózban.

A kölcsönös nyalakodásból néha kilestem Kareszra, akit szemmel láthatólag doppingolt a látvány, mert ismét elkezdett éledezni a farka. Ekkor ajtónyitás majd csapódás hallatszott, hazaért Laci.
- Úristen lányok, ha tudom, hogy itthon ez a program, akkor jobban nyomom a gázt hazafelé! Szia Karesz! Hogy bírsz velük?
- A legjobbkor érkeztél, nagyon be vannak indulva és elkél a segítséged.
- Ne hagyjátok abba csajok, azonnal itt leszek.
Sietős lépteinek és a zuhany csobogásának hangja beszűrődött a tudatomba, amit egyre jobban kezdett megint elborítani a közeledő orgazmusom köde. Bea hüvelyének összehúzódásából éreztem, neki sem kell már sok és célba ér ő is. Ő nyert, kicsit hamarabb élvezett el, mint én. Testünk nyirkosan tapadt össze, ahogy egymás mellé heveredve pihegtünk. Laci még kissé vizesen érkezett.
- Lemaradtam?
- Semmiről sem maradtál le, gyere csak ide elém - mondtam neki. Feltámaszkodtam és bekaptam a farkát. Másodpercek alatt keményedett meg a számban és miközben szoptam őt, kisandítottam Kareszra, aki szintén harckészen ült a fotelban.
- Szeretném ha megdugnád a seggem. Bea már megkapta ezt Karesztól, most rajtam a sor -néztem fel Lacira, kivéve a farkát a számból.
- Zsuzskám, kérésed számomra parancs - vigyorgott vissza rám.
A farkánál fogva a fotelhoz vezettem, leültettem Karesz helyére, és megcsókoltam.
- Dugd meg a fenekem jó keményen, ahogy ez a vad bika baszta meg a nejed seggét az előbb.
- Rendben - felelte. - Úgy lesz, ahogy akarod.
Hátat fordítottam neki, átléptem a kinyújtott lábai felett és a seggemmel ráereszkedtem a farkára. Annyira fel voltam izgulva, hogy azonnal becsúszott.
- Jézusom, forró vagy, mint egy kemence! - nyögött fel alattam Laci.
- Akkor most kisütöm a kemencémmel a kolbászod zsírját - pillantottam rá és elkezdtem fel-le mozogni a kőkemény faszon.
Bea felkelve az ágyról elém kuporodott a padlóra és ott folytatta a puncim nyalását, ahol abbahagyta. Laci alulról mozgott belém, Bea ujjai bennem munkálkodtak, nyelve és szája a csiklómat ingerelték, tudtam, hamarosan végem lesz. Karesz lépett mellém, a hajamba markolva ráhúzta a fejem a farkára és elkezdte dugni a számat.

Elvesztettem az időérzékemet, mint mindannyiszor, amikor ilyen intenzív hatások érnek. Valahol a tudatom mélyével érzékeltem csak a seggemben Lacit, a számban Kareszt és a puncimnál Beát.
Laci élvezett el elsőként, minden egyes lüktetését éreztem magamban, miközben a fülem mellett tört ki a torkából a gyönyör hangja. Ez katalizátorként hatott rám, orgazmusom csatlakozott az övéhez, záróizmom rászorult még meg-megránduló farkára, puncim beszippantotta Bea játékos ujjait. Sóhajtva vettem ki Karesz farkát a számból.
- Messze vagy még kedves? - kérdeztem tőle.
- Elég messze - felelte.
- Én kész vagyok, és szeretnék megmosakodni, mert Laci telelőtte a seggem.
- Majd én befejezem - állt fel Bea és megcsókolt engem. - Menjetek és mosakodjatok meg, addig mi elleszünk kettecskén az én drágámmal - sandított Kareszra.
Lacival kitántorogtunk a fürdőbe, segített levetkőznöm, majd együtt letusoltunk. Nagyon szeretek Lacival csókolózni, finom, puha, nagyon érzéki szája van. Nem rég elégültem ki, de ő a csókjaival képes volt ismét benedvesíteni engem.
- Ezt most fejezzük be, különben nem lesz semmi az öt órás megbeszélésből - szóltam rá évődve. - Tudod, mennyire szeretem a szádat, és nem fogok tudni megállj parancsolni magamnak ha így folytatjuk.
- Én is szeretem a te szádat - vigyorgott. - Szeretném ma még egyszer élvezni a munkálkodását a farkamon.
- Szeretnéd, hogy leszopjalak? - kérdeztem tőle súgva.
- Nagyon jó lenne - suttogta a fülembe.
- Ráér estig, vagy mielőtt elindulunk, akkor szeretnéd?
- Ráér estig, de meg ne feledkezz rólam!
- Nem fogok ne félj! - nevettem rá. - Gyere, menjünk be a szerelmesekhez. Kíváncsi vagyok, hol tartanak, bár van egy sejtésem - kuncogtam.
- Nekem is van a hangokból ítélve - mondta Laci és belestünk a nappaliba.
- Így legyen ötösöm a lottón - súgta a fülembe.
Karesz a kedvenc pózában dugta Bea seggét.

- Ma reggel ugyanígy dugatta meg velem magát, imádja ezt.
Szinte tudtam, mi fog következni. Laci odasurrant hozzájuk, és a száját a megduzzadt csiklójára tapasztotta. Miközben Karesz keményen öklelte Bea seggét, Laci szopta a klitoriszt, amitől barátnőm extázisba kerülve, sikoltva és spriccelve élvezett el. Laci nyelte a felesége kéjnedvét, Karesz pedig felhördült:
- Elélvezek én is!
A feneke mozgásából látszott, ahogy lüktetve üríti spermáját a még mindig élvező Bea seggébe. Imádtam nézni őket, ahogy együtt élveznek. Karesz lassan kihúzta a farkát. Az elém táruló látványtól összerándult a puncim, annyira izgató volt. Bea tágra dugott popsilyuka lassan kezdett összehúzódni, a sóhajai lassulásával együtt.
- Nagyon szeretlek nézni benneteket, amikor együtt élveztek el - szólalt meg Laci. - Ilyenkor mindig hálát adok, hogy egymásra találtatok, pontosabban szólva egymásra találtunk így együtt.
Karesz ráhajolt Beára, és behunyt szemmel csókolóztak.
- Szeretlek!
- Szeretlek! - suttogták egymásnak.
- Téged is szeretlek szívem, mert ilyen drága és elfogadó vagy! - nyúlt ki Laci kezéért, és megszorította.
- Én is szeretlek életem! - felelte Laci a feleségének. - Menjetek, zuhanyozzatok le, aztán hamarosan el kell kezdenetek készülődni.
- Nekem is mennem kell, mert ma szó szerint sikerült elbaszni a délutánt - szólalt meg Karesz, mire mindenkiből kirobbant a nevetés.
- Ennél rosszabb elbaszás soha ne legyen az életünkben! - kontráztam rá.
Bea és Karesz megfürödtek, majd Karesz gyorsan felöltözött és elköszönt.
- Sok sikert a megbeszélésen!
- Szia!
- Szia! - köszöntünk el tőle Lacival, Bea pedig kikísérte az ajtóhoz. Halk szófoszlányok és csókok hangjai szűrődtek be a nappaliba, majd becsukódott az ajtó.
Bea visszatérve hozzám fordult:
- Szóval akkor anya te a táskádban hoztál magadnak valami szívdöglesztő rucit estére?
- Aha - bólintottam - nem is akármilyet. - Te már eldöntötted, mit veszel fel? - kérdeztem vissza.
- Még nem - felelte.
- Oké, akkor a következő az ötletem. Laci, készítenél valami gyors uzsonnát nekünk, amíg mi a nejeddel böngészünk a ruhatárában?
- Persze! Szendvics megfelel?
- Tökéletes lesz és legközelebb remélem nem csak ételként szervírozod majd - kacsintottam rá, mire elnevette magát.
- Bízhatsz bennem, amint lehet te leszel a husi a zsemlében!
Laci kiment elkészíteni a kaját, mi pedig Beával elkezdtünk neki ruhát keresgélni.

006_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cuckoldhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr1312098963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása